De uitdaging


De uitdaging


AutoScout24 lanceert een nieuwe internationale campagne, met o.a. een aantal bijzondere films om dealerbedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten.

De oplossing


De oplossing


In 3 films die in 360 graden gefilmd zijn, zien we hoe 3 verschillende typen klanten een proefrit beleven.

Een carfan, een dealmaker en een security seeker maken alle drie een proefrit en fantaseren over de rol die de auto in kwestie in hun leven kan spelen. Die fantasieën worden in de films werkelijkheid, met een race over een circuit, een middagje mountainbiken in het bos en een prachtige autosafari.

De dealerbedrijven ontvingen een cardboard-VR-bril die hen verwees naar de AutoScout24 site. Daar vonden zij de video’s.

We geven dealers een kijkje in de proefrit via 360 graden video. Aan de hand van drie veelvoorkomende type klanten; de car-fan, de dealmaker en de security seeker. Zij maken een proefrit en fantaseren over de rol die de auto in kwestie in hun leven kan spelen. Die fantasieën worden in de films werkelijkheid, met een race over een circuit, een middagje mountainbiken in het bos en een prachtige autosafari.

De dealerbedrijven ontvingen een cardboard-VR-bril die hen verwees naar de AutoScout24 site. Daar vonden zij de video’s.

De 360 graden films:


De 360 graden films: