De uitdaging


De uitdaging


Runnersworld is specialist in de wereld van hardlopen. Maar die wereld is aan het veranderen. Steeds meer mensen beginnen met hardlopen en worden niet direct bereikt door Runnersworld. Daarom vroeg Runnersworld ons om een nieuwe positionering te bedenken die de huidige klanten behoudt, en tegelijkertijd een nieuwe doelgroep aanspreekt; mensen die bewust kiezen voor hardlopen om hun doelen te bereiken.

De oplossing


De oplossing


Drie woorden die samen één zin vormen, één gedachte die de kern van hardlopen vangt en de hardloper aanspreekt.

mentaal

Om doelen te behalen moet je grenzen verleggen. Niet stoppen voordat je buiten adem bent, maar doorgaan als je de grens van je eigen conditie hebt bereikt. Je wordt niet beter, sneller of fitter als je jezelf niet tegen komt en geen grenzen verlegt.

Het fysieke aspect van ‘kom jezelf tegen’ gaat over je conditie, je uithoudingsvermogen. Het moment dat je stuk zit, maar toch doorzet. Runnersworld zorgt ervoor dat je dat moment kunt bereiken. Dankzij uitgebreide loopanalyses meten ze je de juiste schoenen en kleding aan en zorgen ze ervoor dat je zorgeloos en duurzaam kunt lopen. Kom jezelf tegen, aan ons zal het niet liggen.

fysiek

Hardlopen is een uitdaging voor de geest. Mentale barrières doorbreken, grenzen verleggen. Geen ruimte geven aan excuses en de strijd aangaan met de gedachte om op te geven.

Het mentale aspect van ‘kom jezelf tegen’ gaan hardlopers vooral ervaren door te lopen. Voor, tijdens en na. Runnersworld geeft met ‘kom jezelf tegen’ aan hardlopers te begrijpen. En in de mentale strijd ondersteunen ze bijvoorbeeld door middel van coaching, training en workshops.

mentaal

Om doelen te behalen moet je grenzen verleggen. Niet stoppen voordat je buiten adem bent, maar doorgaan als je de grens van je eigen conditie hebt bereikt. Je wordt niet beter, sneller of fitter als je jezelf niet tegen komt en geen grenzen verlegt.

Het fysieke aspect van ‘kom jezelf tegen’ gaat over je conditie, je uithoudingsvermogen. Het moment dat je stuk zit, maar toch doorzet. Runnersworld zorgt ervoor dat je dat moment kunt bereiken. Dankzij uitgebreide loopanalyses meten ze je de juiste schoenen en kleding aan en zorgen ze ervoor dat je zorgeloos en duurzaam kunt lopen. Kom jezelf tegen, aan ons zal het niet liggen.

fysiek

Hardlopen is een uitdaging voor de geest. Mentale barrières doorbreken, grenzen verleggen. Geen ruimte geven aan excuses en de strijd aangaan met de gedachte om op te geven.

Het mentale aspect van ‘kom jezelf tegen’ gaan hardlopers vooral ervaren door te lopen. Voor, tijdens en na. Runnersworld geeft met ‘kom jezelf tegen’ aan hardlopers te begrijpen. En in de mentale strijd ondersteunen ze bijvoorbeeld door middel van coaching, training en workshops.

brandbook


brandbook


Runnersworld is een franchiser met franchisenemers die stuk voor stuk zelf hardlopen. Zij weten als geen ander hoe hardlopers denken. Om ook de merkgedachte goed tussen de oren te krijgen, ontwikkelden we een brandbook waarin vastgelegd is hoe we omgaan met bijvoorbeeld beeldtaal en social media.

Lancering


Lancering


De ondernemers en medewerkers van Runnersworld zijn allemaal hardlopers. Ze spelen niet alleen een belangrijke rol op de winkelvloer, we hebben ze ook een rol laten spelen in de campagne. Tijdens een intensieve hardloop-clinic kwamen de medewerkers zichzelf tegen. En juist die momenten legden we vast voor ‘Kom jezelf tegen’. Zo maakten we niet alleen een campagne vóór, maar ook mét Runnersworld.