Onze HR Campagne voor Texaco bracht meer dan 1200 kandidaten naar hun jobsite. Ook klinkende wervingsresultaten scoren?
Ook slim new business bedrijven? Laat hier je gegevens achter en je hoort snel van ons!

De uitdaging


De uitdaging


Texaco groeit en zoekt stationsmanagers; de dames en heren die zorgen dat alles, iedere dag weer, op rolletjes loopt. De eindbazen van de grotere locaties. Mensen met specifieke kwaliteiten. En die vind je niet met een standaard advertentie. De vraag aan ons: ontwikkel een campagne die een duidelijk beeld geeft van wat het inhoudt om stationsmanager bij Texaco te zijn en ontwikkel een methode om te ontdekken welke kandidaten geschikt zijn.

Het inzicht


Het inzicht


Bezoeken aan de stations en gesprekken met stationsmanagers leverden een inzicht op waar wij mee aan de slag konden: stationsmanagers zien meer dan andere medewerkers. Ze houden overzicht en zijn scherp op details. Zo zorgen ze dat kleine problemen niet groter worden en zelfs voorkomen worden.

De oplossing


De oplossing


Een online campagne rond een bijzondere uitdaging. We laten bezoekers een video zien waarin veel gebeurt en veel mis gaat. In 2 minuten propten we een hoop fouten. Sommige opzichtig, sommige subtiel en zelfs een aantal “false positives”: fouten die eigenlijk geen fout zijn. Aan de bezoeker de taak om zoveel mogelijk fouten te spotten. Bezoekers met de hoogste score bezitten de belangrijkste competentie om stationsmanager te worden.

De video


De video


Op de actiesite was alle bediening uitgeschakeld. Terugspoelen en herhalen waren onmogelijk. Pauzeren wel. Maar na 2 minuten ging je dan toch genadeloos door naar het volgende scherm.

Probeer het zelf: doe de test en ontdek of jij alles ziet. Hij staat op www.ziejijalles.nl.

De campagne


De campagne


Net als bij “Ben jij de Toekomst” voor De Mandemakers Groep, was het bereiken van de juiste mensen essentieel voor succes. Daarom selecteerden we streng op relevante profielen binnen LinkedIn. Die groep kreeg fragmenten uit de video te zien en we daagden hen uit om de test te doen.

De uitingen


De uitingen


De site


Behind the scenes


De resultaten


De resultaten


148.751 weergaven

van de LinkedIn post binnen een specifieke doelgroep

3.009 unieke bezoekers

naar de campagnewebsite

1.340

keken de video volledig af

1.185

maakte de test in zijn geheel af

1.039 unieke paginaweergaves

op de ‘Werken bij Texaco’ website vanuit de campagnewebsite

463 personen bekeken de specifieke vacature

en 83 personen klikten direct op ‘solliciteren via e-mail’

46 CV's

zijn er tot nu toe binnen gekomen bij Texaco

Dit maakten we samen met


Dit maakten we samen met


Nieuwsgierig geworden?


Onze HR Campagne voor Texaco bracht meer dan 1100 kandidaten naar hun jobsite. Ook klinkende wervingsresultaten scoren? Laat hier je gegevens achter en je hoort snel van ons!