De uitdaging


De uitdaging


Durea is een schoenenmerk voor vrouwen dat de perfecte pasvorm levert. Aan ons de vraag om het verhaal op de juiste manier te vertellen en zowel de consument als de winkelier de meerwaarde van een Durea schoen te laten zien. Een onderscheidend, duidelijk verhaal dat de doelgroep niet alleen bereikt, maar ook beraakt.

Het inzicht


Het inzicht


Niet alleen mensen die heel veel lopen hebben soms wat last van hun voeten. Ook na een dagje shoppen kun je ongemak ervaren. En dat is niet alleen het geval als je 40+ bent. De perfecte pasvorm van Durea-schoenen zorgt ervoor dat je na een dagje shoppen gewoon lekker naar huis kunt lopen in plaats van dat je de bus moet pakken.

De oplossing


De oplossing


We laten zien wat Durea te bieden heeft door de doelgroep zélf het verhaal te laten vertellen. De modellen zijn echte Durea-draagsters met hun eigen verhaal. Wat geeft Durea hen? Om dit in beeld te brengen gebruiken we tegenstellingen: wordt het shoppen of sjokken? Wandelen of wachten? Het antwoord is uiteraard altijd het positieve, je voeten kunnen immers meer aan. Dankzij Durea.

Campagne


Campagne


Via diverse kanalen verspreiden we de boodschap “Je voeten kunnen meer aan!”.
De doelgroep vertelt zelf haar verhaal. Met plezier; Voor de najaarscampagne kwamen ruim 81 aanmeldingen van Durea-draagsters via social media binnen. Zij wilden graag hun verhaal vertellen en model staan. Het resultaat: een campagne voor én door Durea-dragers.

Dit maakten we samen met


Dit maakten we samen met