o2 Factoring Campagne


o2 Factoring Campagne


o2 Factoring is hard gegroeid dankzij slimme online advertising en SEO. Maar wanneer meerdere partijen ook in jouw vijver gaan vissen, heb je onderscheidend vermogen nodig om te blijven groeien.

o2 Factoring Campagne


o2 Factoring Campagne


o2 Factoring is ontstaan vanuit de frustratie dat kleine en grote ondernemingen vaak lang moeten wachten op betaling van hun facturen. En dat terwijl we in een on-demand, 24-uurs economie leven en het wachten snel afleren. Dat inzicht vormde de basis voor onze concepten.

De aanpak


We startten een intensieve en vruchtbare samenwerking met o2 Factoring. We brachten groeikansen in kaart, definieerden hun merkwaarden en werkten de campagne uit. Binnen een paar maanden bereikten we veel en konden we de campagne gaan uitrollen.

o2 Factoring Campagne


o2 Factoring Campagne


Anno 2017 wachten we bijna nergens meer op. Afleveringen van onze favoriete tv-series kijken we in een keer achter elkaar. Voor concertkaarten hoef je niet meer in een slaapzak voor de VVV te liggen. Deze situaties schetsten we o.a. in display, Facebook & LinkedIn advertising en in radiocommercials op radio 1 en 2.

Om vervolgens uit te leggen dat je met o2 Factoring je geld krijgt in minder dan 24 uur.

o2 Factoring Campagne


o2 Factoring Campagne


Via een ingenieus trackingsysteem achterhaalden we vrij snel waar een prospect zich bevond in de klantreis. Om vervolgens de site, de campagne en de retargeting daarop aan te passen. Zo bereiken en raken we de doelgroep op de juiste plek, op het juiste moment.

De resultaten van de campagne monitoren we real-time, zodat we op tijd boodschappen kunnen aanpassen, traffic kunnen omleiden en accenten kunnen verschuiven.

Radiocommercial


Radio-commercial


Facebook Ads


Website


o2 Factoring Campagne


o2 Factoring Campagne


Alleen op Facebook al

369.277

unieke personen bereikt (and still counting)

Met een unieke CTR van

5,8%

kunnen we wel stellen dat de we een relevante boodschap voor de getargette doelgroep hadden

982.273

weergaven van de LinkedIn posts, waarmee we ‘Wachten is niet meer van deze tijd’ behoorlijk tussen de oren hebben gekregen.

Meer dan

4x

meer websitebezoekers

Stijging van

144,6%

van het zoekvolume op merknaam

4x

meer offerteaanvragen.

Dit maakten we samen met


Dit maakten we samen met


Website
ontwikkeling

Productie radio commercials


Website ontwikkeling


Productie radio commercials