De uitdaging


De uitdaging


Ontwikkel een campagne die de vriendschapsband, de verbondenheid en de saamhorigheid van Willem II laat zien. De campagne gebruiken we tevens om de verkoop van de seizoenclubcard te stimuleren, maar dit is niet het primaire doel. Binnen Willem II hebben we verschillende doelgroepen waarmee we rekening moeten houden. De boodschap moet dus aansluiten – én versterkend werken – op alle doelgroepen.

Het inzicht


Het inzicht


Tilburgers zijn trots, ook op hun club. Ze gaan naar het stadion voor hún Willem II. De loyaliteit onder de supporters en sponsoren is groot. Velen zijn er al van kleins af aan bij, gaan mee met hun vriendengroep of met nieuw gemaakte vrienden in het vak. En daar maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, waar je werkt of wat je doet. Samen ben je Willem II.

De oplossing


De oplossing


Die verbondenheid voel je direct als je in het stadion staat. Die verbondenheid én de gezichten die je in het stadion ziet brengen we in beeld. Of je nu een ras Tilburger bent of hier alleen studeert, in de F’jes voetbalt, sponsor, supporter van de harde kern of een nieuwe fan bent; in het stadion ben je één. Wie je ook bent of wat je ook doet. Rood, wit, blauw zit in je bloed.

Campagne uitingen


Campagne uitingen


Resultaat


Resultaat


De campagne loopt nog, maar naast de vele likes en positieve reacties zijn er op dit moment al meer kaarten verkocht dan het voorgaand seizoen rond deze tijd. En hoewel dat niet het primaire doel was, is dat wel erg lekker.

Dit maakten we samen met


Dit maakten we samen met