DE VRAAG
DE AANPAK
DE OPLOSSING
CONNECT. With the current zeitgeist.
CREATE. A stimulating message.
CAMPAIGN. For farmers.
Trots op de boer - campagne
Agrifirm trapte eind september af met hun eigen campagne #trotsopdeboer met het plaatsen van een paginagrote advertentie in de Telegraaf. Niet met een bemoedigend woordje richting de boeren, maar door met feiten op tafel te komen. Feiten die aantoonden dat boeren al jaren aan een betere, maar vooral milieuvriendelijkere toekomst werken.
#trotsopdeboer
In een video verteld Arian Kamp hoe trots hij op de boeren van Nederland is. Maar niet alleen op de boeren, hij spreekt ook zijn trots over hoe goed de campagne werd ontvangen uit. Dit succes zorgde er ook voor dat de hashtag massaal werd overgenomen, ook door andere bedrijven.
DE AANPAK
DE OPLOSSING
DE CAMPAGNE
Agrifirm ondersteunt de maatschappelijke discussie door een bijdrage te leveren op basis van feiten, door vooruitstrevende boeren aan het woord te laten. Op deze manier gaat Agrifirm niet met een gestrekt been tegen de stikstofproblematiek in. Boer. Daar mag je trots op zijn.
DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73