your
creative
agency

Creatieve denkers & doeners die niet vóór je werken, maar met je samenwerken. En dat doen we al sinds ‘73. De vragen, het vak en de wereld zijn continu in beweging, wij bewegen mee. Dat is inmiddels ook onze kracht geworden; geef ons je uitdaging en wij zorgen dat onze aanpak passend is.  

 

connect.

Om tot het beste werk te komen, zoeken we altijd de verbinding met onze klanten en partners. De vraag wordt namelijk pas kraakhelder als we allemaal op dezelfde golflengte zitten. We werken samen, dus we zoeken klanten en elkaar continu op om vragen te stellen en ideeën voor te leggen. Zo maken we de beste reclame écht samen. 

INHOUSE

We zijn elkaars externe deskundigheid. En soms werkt het net even beter als externe deskundigheid intern zit. Dat snappen we. Daarom kun je een aantal van onze collega’s ook in bruikleen nemen. Dat noemen we Scheepens INHOUSE. Zij komen dan schouder aan schouder met jou zitten, om zo samen de beste reclame maken. 

create.

Zie ons als jouw creatieve bovenkamer. De plek waar alle ideeën bedacht, uitgewerkt en uitgevoerd worden. Ieder deel heeft zijn eigen functie. En door samenwerking krijgen we met ons brein alles in beweging en beantwoorden we iedere vraag van A tot Z. Van concept tot media, van projectmanagement tot campagnestrategie en tactiek.

Het geweten van jouw merk

Werk je met Scheepens, dan heb je er zomaar ineens een externe en creatieve bovenkamer bij. Naast dat we creatieve oplossingen voor je uitdenken, dienen we ook als het geweten van je merk. Wat past er wel bij je positionering, welke acties zijn een toevoeging of hoe voeren we de huisstijl goed door in nieuwe middelen? Allemaal vragen waar wij je, als geweten van jouw merk, graag bij helpen.

campagne
Media
Strategie & tactiek
Projectmanagement
Design
Studio
Campagnemanagement & optimalisatie
Concept

campaign.

Geen vrije kunst, het gaat om toegepaste creativiteit. Alles wat we bedenken, moet iemand bereiken. Dus we stoppen niet voordat de bal het net raakt. Met duidelijke doelen, een heldere campagnestrategie en het continu monitoren van middelen en boodschappen zorgen we voor effect. Als het niet werkt, dan zorgen we dat het gaat werken.

De juiste doelgroep

Hoe meer we van de doelgroep weten, hoe beter we weten wat we tegen hem of haar moeten zeggen om onze KPI’s te behalen. Is iemand al fan van ons? Of moeten we nog kennismaken? En hoe groot is de kans dat deze persoon überhaupt geïnteresseerd raakt in ons product of onze dienst? Een veganist is immers lastig te vangen voor een gehaktmolen.

Het perfecte moment

Als de doelgroep op basis van socio-demografische kenmerken is vastgesteld, kunnen we een boodschap op hen afvuren. Maar wélke boodschap, is afhankelijk van in welke fase van de customer journey de ontvanger zich bevindt. Immers, iemand direct vragen “koop dit!” zonder dat hij jou of jouw product kent en weet waar hij het voor kan gebruiken, is niet altijd een goed idee. 

met wie werken wij?

Een mooie lijst van bedrijven die, net als ons, het nut inzien van samenwerken. En daar zijn we stiekem best een beetje trots op.

reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
Link to more partners

werken bij scheepens?

Ben jij een gedreven reclameverslaafde en wil je graag ons team komen versterken? Bekijk dan hier of we een geschikte vacature hebben voor je. 

PLan-t

Momenteel vind je ons aan de Spoorlaan in hartje Tilburg. Toen we een aantal jaar geleden mee mochten denken over de Spoorzone in Tilburg wisten we het al: hier willen we ons vestigen. En dat gaan we ook doen. Plan-t wordt as you read gebouwd. Ons gedroomde pand. Opvallend, ruim, duurzaam, inspirerend en met een uitzicht over het nieuwste, bruisende deel van Tilburg: de Spoorzone.

Plan-t is geïnspireerd op een bekende trein uit de jaren 60. Je loopt er vrijwel meteen tegenaan zodra je het station aan de achterkant uitloopt. Het is een pand met 7 verdiepingen en een totale oppervlakte van 10.900 M2.

Tot het zover is, zitten we hier in het oude postkantoor. Op nummer 390. Met uitzicht op het station. Stiekem toch alvast in de Spoorzone.

Voor BrabantSport bedachten we 'Aanvoerders van Ambitie'. Een positionering die zo overtuigend werkt, dat we er zelf ook aan moesten geloven.

Hoe we BrabantSport hielpen met hun positionering en stijl kun je lezen in de uitgebreide case op deze site. Waarom we zelf ook Aanvoerder van Ambitie werden, lees je in dit interview met Stefan van Hulten op de site van BrabantSport.

 

 

Your creative agency since '73

 

Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen