Op de Horecava introduceerde Mora twee nieuwe productlijnen: De Vegetarische Snacks in samenwerking met de Vegetarische Slager en de Mora Crispy Chick’in. Wij hadden het ontwerp en de productie van verschillende middelen voor de stand in handen.

Vegetarische snacks: Proef ‘mmm en je gelooft ‘t niet

Mora en de Vegetarische slager hebben de handen ineengeslagen voor echte lekkere, vegetarische snacks: sterker nog, ze zijn niet van de vleesvariant te onderscheiden. De snacks werden gesampled onder de cafetariahouders en zij konden het inderdaad niet geloven. Ook waren ze verrast door een heuse no meat & greet met Cora. Een unieke ervaring!

Crispy chick’n

De Crispy Chick’n schitterde ook op de Horecava. Een nieuwe range met heerlijke malse, sappige kipproducten in een krokant jasje. De snacks zijn gemaakt van 100% Beter Welzijn kipfilet, het antwoord op de toenemende vraag naar betere kwaliteit kipproducten. Waarbij dierenwelzijn steeds belangrijker gevonden wordt door de consument. De communicatie moest hier uiteraard op aansluiten, daarom is er voor een ambachtelijke, ietwat boeren, stijl gekozen. De stands vielen op en werden druk bezocht.