DE UITDAGING
DE AANPAK
DE OPLOSSING
CONNECT. Birthcare & pediatrics in 1 brand.
CREATE. A name that says it all.
CAMPAIGN. For a newborn brand.
VISUELE IDENTITEIT
Naast de naam, was er natuurlijk ook behoefte aan een visuele identiteit. Ook deze hebben we samen met de ervaringsdeskundigen ontwikkeld. Na sessies waarin we meerdere stijlen en uitingen presenteerden, kozen we samen voor dit logo en bijbehorende stijl.
Het logo maakt gebruik van herkenbare en vriendelijke typografie en is een uniek beeldmerk door de samensmelting van de letters die de geïntegreerde aanpak symboliseren en een geborgen gevoel weergeven. Het beeldmerk wordt ook gebruikt in de lopende zinnen die te maken zijn met de naam.
LOGO
In het ETZ stond iets bijzonders te gebeuren; een nieuw centrum waar een geïntegreerde aanpak voor geboortezorg en kindergeneeskunde centraal staat. Family Centered and Integrated Care in vaktermen. Er was echter 1 probleem: hoe noem je zo’n centrum? Een plek waar geluk en ongeluk naast elkaar bestaan?

ANIMATIE



Blik op de toekomst
Fam heeft een vliegende start gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat we nu op de lauweren gaan rusten. De volgende stappen gaan snel volgen!
DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73