-
1Hoofdstuk 1Wachten? Niet meer van deze tijd
-
2Hoofdstuk 2GELD BINNEN HANDBEREIK
-
3Hoofdstuk 3Waar wacht je nog op?
DE UITDAGING
HET INZICHT
CONNECT. With the feeling of waiting.
CREATE. An effective campaign.
CAMPAIGN. For new leads.
DE CAMPAGNE
Anno 2017 wachten we bijna nergens meer op. Afleveringen van onze favoriete tv-series kijken we in een keer achter elkaar. Voor concertkaarten hoef je niet meer in een slaapzak voor de VVV te liggen. Deze situaties schetsten we o.a. in display, Facebook & LinkedIn advertising en in radiocommercials op radio 1 en 2.
Om vervolgens uit te leggen dat je met o2Factoring je geld krijgt in minder dan 24 uur.



Resultaten
De resultaten van de campagne monitoren we real-time, zodat we op tijd boodschappen kunnen aanpassen, traffic kunnen omleiden en accenten kunnen verschuiven. Zo bereiken en raken we de doelgroep op de juiste plek, op het juiste moment.
-
1Hoofdstuk 1Wachten? Niet meer van deze tijd
-
2Hoofdstuk 2GELD BINNEN HANDBEREIK
-
3Hoofdstuk 3Waar wacht je nog op?
DE CAMPAGNE
Begin 2019 lanceerden we een doorontwikkeling van de campagne vanuit de gedachte: “Waar wacht je nog op? Vooruit met dat geld!”. Omdat o2Factoring feitelijk geld binnen handbereik stelt voor ondernemers, bedachten we een activatie die deze boodschap handen en voeten geeft: abri’s vol geld binnen handbereik.
CONNECT. With a broader audience.
CREATE. Awareness for o2Factoring.
CAMPAIGN. For brand awareness.


We selecteerden een aantal geschikte locaties in hartje Utrecht. Vooral de spots bij bushokjes bleken geschikt voor deze stunt en sluiten perfect aan bij de campagnegedachte: ‘Waar wacht je nog op?’.

Een abri vol met munten...Totdat mensen erachter kwamen dat de munten er ook afgepeuterd konden worden. Precies waarop we hoopten. Want onder de munten verscheen de boodschap: ‘Je facturen binnen 24 uur uitbetaald. o2Factoring’. De reacties van de voorbijgangers op de abri zijn de hele dag gefilmd met verborgen camera’s. De content gebruikten we voor de kick-off van de nieuwe campagne.


-
1Hoofdstuk 1Wachten? Niet meer van deze tijd
-
2Hoofdstuk 2GELD BINNEN HANDBEREIK
-
3Hoofdstuk 3Waar wacht je nog op?
DE VRAAG
HET INZICHT
CONNECT. With entrepreneurs.
CREATE. A visual remarkable concept.
CAMPAIGN. For leads.
‘o2 = zuurstof’. De bel-vorm uit het logo gebruiken we als visual device; een vorm die de boodschap ondersteunt en onmiskenbaar bij het merk, o2Factoring hoort.
De o2-bel geeft een doorkijkje naar een ‘nieuwe werkelijkheid’ die ontstaat als o2Factoring de openstaande facturen binnen 24 uur uitbetaalt.



DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73