De uitdaging
De aanpak
De oplossing
CONNECT. With new employees.
CREATE. An employer brand.
CAMPAIGN. To fill all vacancies.
![](/_default_upload_bucket/1_%20VLC%20campagnebeeld.jpg)
AANDACHT VOOR AMBITIE
Verkennen, voorkomen en verzekeren. Altijd dichtbij en aanwezig. Zo weet VLC & Partners wat er speelt. Staan naast klanten en gaan het gesprek aan. Zodat we je écht helpen en adviseren. Voor risicomanagement, verzuim, pensioen of private insurance. Voor ondernemingen of privé-situaties. Advies afgestemd op persoonlijke wensen. Daarom dan ook: Aandacht voor Ambitie.
![](/_default_upload_bucket/VLC%20Mockup%20kopie%CC%88ren.jpg)
![](/_default_upload_bucket/grid_2_b_.jpg)
![](/_default_upload_bucket/Grid_2.jpg)
Advertising property
De -V- uit het logo van VLC & Partners is een herkenbaar element. Deze zetten we in als ‘advertising property’: een herkenbaar visueel element met een inhoudelijke boodschap.
Er zijn 3 manieren waarop de advertising property van VLC & Partners gebruikt kan worden:
Faciliteert: laat zien dat VLC ondersteunend is aan haar klanten. Aanwezig: laat zien dat VLC langskomt op locatie. Weet wat er speelt ‘op de vloer’ bij haar klanten. Grafisch: visueel toepasbaar op diverse plekken, om de beeldtaal te verrijken en herkenbaarheid op alle niveaus praktisch door te vertalen.
meer info
Your creative agency since '73