rood, wit,
blauw zit
in je bloed

WILLEM II

De uitdaging

Ontwikkel een campagne die de vriendschapsband, de verbondenheid en de saamhorigheid van Willem II laat zien. De campagne gebruiken we tevens om de verkoop van de seizoenclubcard te stimuleren, maar dit is niet het primaire doel. Binnen Willem II hebben we verschillende doelgroepen waarmee we rekening moeten houden. De boodschap moet dus aansluiten – én versterkend werken – op alle doelgroepen.

Het inzicht

Tilburgers zijn trots, ook op hun club. Ze gaan naar het stadion voor hún Willem II. De loyaliteit onder de supporters en sponsoren is groot. Velen zijn er al van kleins af aan bij, gaan mee met hun vriendengroep of met nieuw gemaakte vrienden in het vak. En daar maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, waar je werkt of wat je doet. Samen ben je Willem II.

De oplossing

Die verbondenheid voel je direct als je in het stadion staat. Die verbondenheid én de gezichten die je in het stadion ziet brengen we in beeld. Of je nu een ras Tilburger bent of hier alleen studeert, in de F’jes voetbalt, sponsor, supporter van de harde kern of een nieuwe fan bent; in het stadion ben je één. Wie je ook bent of wat je ook doet. Rood, wit, blauw zit in je bloed.

DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET

Scheepens logo

 

 

Your creative agency since '73

 

Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen