DE UITDAGING
Een regionaal succesverhaal nog succesvoller maken. Daar helpen we graag bij. Al meer dan 50 jaar houdt Derckx zich bezig met het ontwerpen en bouwen van bedrijfspanden voor het MKB. Het bedrijf wil nu haar unieke denkwijze aan een groter publiek presenteren en vroeg Scheepens om daarbij te helpen. Samen via een aangescherpte positionering bouwen aan meer merkbekendheid en -voorkeur bij DGA’s in Nederland.
DE AANPAK
Derckx weet wat ondernemers willen. Die willen zich bezighouden met ondernemen. Geen omkijken hebben naar hun bouwproject, maar ook niet voor verrassingen komen te staan. Ze willen trots zijn op hun prachtige nieuwe pand. En nog trotser omdat ze zich realiseren hoe soepel het proces is verlopen. Zoals de ondernemer denkt, zo denkt Derckx ook. De werkwijze van Derckx, inclusief de eigen wetten, bewijzen dat.
DE OPLOSSING
Wij creëerden een nieuwe belofte: ontwerp en bouw voor slimme ondernemers. Het bewijs achter de belofte zijn we nog slimmer gaan vertellen op een nieuwe website, nieuw presentatiemateriaal en een nieuwe multimediale campagne: Wie slim is kiest Derckx. In deze campagne belichten we de unieke werkwijze van Derckx, vertaald naar de voordelen voor de ondernemer.
CONNECT. With CEO’s in new markets.
CREATE. A brand that reflects entrepreneurship.
CAMPAIGN. To increase visibility and brand preference.









meer info
Your creative agency since '73