DE UITDAGING
De Riethorst Stromenland, Schakelring en Volckaert, drie zorgorganisaties in Noord-Brabant, gaan fuseren. In de nieuwe organisatie komt de focus te liggen op eigen regie en persoonlijke aandacht. Bij die fusie hoort een nieuwe naam,
pay-off en identiteit.
DE AANPAK
Bij een nieuwe organisatie hoort een nieuwe naam. Samen met een aantal medewerkers, vrijwilligers en leden van de cliëntenraad van de verschillende afdelingen en locaties
is er gebrainstormd, gekeken naar de concurrentie, geanalyseerd en geassocieerd. Met als resultaat: 1 passende naam. Ook de visuele stijl en de pay-off hebben in meerdere
gezamenlijke sessies vorm en inhoud gekregen.
DE OPLOSSING
Mijzo. Een korte en krachtige naam die op zichzelf staat maar ook onderdeel kan worden van een merkboodschap. In deze nieuwe naam komen de woorden ‘Mijn’ en ‘Zorg’ samen. Mijzo is er voor mensen die op eigen wijze invulling willen geven aan hun leven. Ook na veranderingen die gepaard
gaan met het ouder worden. Samen ontdekken we wat de mogelijkheden zijn en staan we open voor eigen keuzes. Mijzo is vergelijkbaar met een persoonlijk profiel, met passende zorg en ondersteuning.
LOGO
Het logo van Mijzo is een typografisch logo wat onderdeel kan worden van een zin. In de O zit een profielicoon verwerkt dat benadrukt dat cliënten zelf hun zorgwensen kunnen aangeven.



MEER INFO?
Your creative agency since '73