ECHT THUIS
VOELEN

SANDERS WONEN

De vraag

Sanders Wonen is met 90 jaar ervaring en inmiddels 12 winkels een vaste speler op de woonboulevard. Het assortiment is tijdloos en de meubels zijn van goede kwaliteit, maar waar ze het meest in uitblinken is de warme klantgerichte benadering. De pay-off van het merk is dan ook niet voor niets ‘Thuis maak je samen’. Aan ons de vraag om frisse, nieuwe content te creëren die het merk en haar onderscheidende kracht in de etalage zet. Hoe laten we de mensen weten dat ze Sanders Wonen niet mogen overslaan, tijdens een rondje op de woonboulevard?

De oplossing

Wanneer we meubels uitproberen in een winkel, houden we ons altijd een beetje in. Eenmaal thuis beginnen we de meubels pas écht te gebruiken zoals ze bedoeld zijn. Zonde eigenlijk! Een perfecte kans dus om de meerwaarde van de showrooms van Sanders Wonen uit te lichten. Vanuit dit inzicht ontwikkelden we de campagne ‘Echt thuis voelen’. Want dat is juist de meerwaarde van deze showrooms. Meubels uitproberen op een manier, waarop je het thuis ook zou doen, zodat je zeker weet dat ze je thuis ook meteen dat warme thuisgevoel geven.

 

 

Your creative agency since '73

 

Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen