people
who know
the job

TOS

DE VRAAG

Met de roots in wereldwijde crewing voor de maritieme industrie, heeft het Rotterdamse TOS zich de laatste jaren doorontwikkeld tot een internationaal opererende specialist in flexibele personeelsoplossingen. Deze evolutie verdiende een nieuwe positionering die de nieuwe krachten van TOS benadrukte zonder de oude waarden te verliezen. Samen met het TOS-team gingen we strategisch en creatief op zoek naar de kern van dit familiebedrijf, waar de maritieme wetten en (ongeschreven) regels van generatie op generatie zijn doorgegeven.

HET INZICHT

Werken met TOS is werken met mensen. Persoonlijk en betrokken. Meedenkend en kritisch. Duidelijk en direct. Doeners die denken en denkers die doen. Hecht en echt. Daarom weten zij als geen ander wie en wat er nodig zijn om het werk gedaan te krijgen. Ze begrijpen goed dat de ene opdrachtgever zoekt naar gewoon geen poespas, terwijl de ander juist zoekt naar totaal geen omkijken. De mensen van TOS maken -en zijn- altijd en overal de juiste match.

DE OPLOSSING

We lanceerden een aangescherpt logo, een nieuwe huisstijl, en merkbelofte in een zeewaardige, opvallende merkcampagne. Aansprekend voor klanten, aanlokkelijk voor maritieme krachten en aangenaam voor eigen medewerkers. ‘People who know the job’. Met de focus op de grootste schat van alle oceanen, mensen. Een brandmovie, crossmediale mediamix, fonkelnieuwe website en interne lancering voor al het personeel wereldwijd hebben inmiddels de haven verlaten.

 

 

Your creative agency since '73

 

Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen