voor
iedereen

Van Mossel

  • 1
    Hoofdstuk 1
    Postionering
  • 2
    Hoofdstuk 2
    Campagnes 2019
1
Hoofdstuk 1
Postionering

De vraag

Bestaat er een autobedrijf waar je alle merken auto’s kan kopen, huren, leasen of laten maken? Zowel nieuwe als gebruikte, in alle soorten, maten kleuren en uitvoeringen? Waar al je automotive-vragen en wensen beantwoord worden, van klein tot heel groot? Ja, dat bestaat. VAN MOSSEL: in 70 jaar tijd uitgegroeid tot het grootste autobedrijf van Nederland. Een uniek - maar bij het grote publiek onbekend - bedrijf. De vraag aan Scheepens: trek de gashendel open en zorg dat heel Nederland Van Mossel leert kennen.

De aanpak

Het aanbod van het grootste mobiliteitsbedrijf van Nederland is zo duizelingwekkend groot dat we een stretchbaar concept zochten. Een chassis om alle mogelijke bestaande en toekomstige modellen op te bouwen. Een lange lijst met merken, diverse betaal- en bedieningsconcepten, locaties door heel Nederland, talloze bestemmingen, acties en klantgroepen vragen om een slim concept en een visuele vorm. Een brandmovie als basis voor een doordachte, ronde campagne.

De oplossing

It’s all in the name. Van Mossel, Voor Ons allemaal. Zoals Van Mossel, voor Tim. En voor Achmed. Maar ook Van Mossel Voor Volkswagens, voor Landrover, voor Skoda. En voor nog 23 andere merken. Zo positioneren we Van Mossel als merk én waar het voor staat. De brandmovie kent 26 scènes met onder andere een zeldzaam Volkswagen T1-busje en een bijzondere Mercedes-Benz AMG die door een hele strakke planning en fantastische organisatie op één enkele dag zijn opgenomen. Door deze landelijke introductie kiest heel Nederland nu Van Mossel, Voor Mobiliteit.
  • 1
    Hoofdstuk 1
    Postionering
  • 2
    Hoofdstuk 2
    Campagnes 2019
2
Hoofdstuk 2
Campagnes 2019

ZOMERCAMPAGNE


De brandmovie vormde een prachtige kick-start van de zomercampagne. In een actiematige tag-on werd het nieuwe aanbod private-lease modellen onthuld en aangeprezen. De campagne is in alle middelen doorvertaald en heeft de hooggespannen verwachtingen meer dan waargemaakt. Van Mossel, Voor de allerbeste Private Lease deals.

DIKKE DEALS

Deze actiematige tag-on werd gekenmerkt door ruim duizend scherp geprijsde occasions met 3 jaar garantie. De op voorhand gestelde doelen hebben we ruimschoots behaald door de campagne breed uit te rollen in verschillende middelen. Van Mossel. Voor Dikke Deals. 

INTRODUCTIE MG ZS EV

Door een tag-on op de bestaande hoofdspot de MG ZS EV te creëren, wisten wij deze volledig elektrische SUV te poseren als dé auto voor de middenklasse. Daarnaast hebben we Van Mossel gepositioneerd als de automotive dealer voor elektrisch rijden. Van Mossel. Voor elektrisch rijden. 

Hans van der Wiel
Directeur Marketing bij Van Mossel Groep

“Van Mossel werkt voor het positioneren van het merk en propositie nauw samen met Scheepens. Je doel bereiken begint met het zetten van de eerste stap. Zij hebben ons geholpen om een grote stap te zetten richting landelijke bekendheid middels de eerste TV commercial. De uitdaging was groot: een eerste TV commercial, veel willen vertellen binnen de beperkte tijd van een TV commercial en zeer hoge verwachtingen. Daar kwam bij dat we precies 1 week de tijd hadden om van idee tot definitieve TV commercial te komen én de opdracht om er een campagne van te maken over alle kanalen. Mede dankzij de expertise, inzet en ambitie om er iets geweldigs van te maken zijn we er samen in geslaagd om de verwachtingen te overtreffen!”

DIT WERK MAAKTEN WE SAMEN MET:
Scheepens logo
Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen